DM!Factory

We investeren regelmatig in nieuwe machines en technieken en kunnen hierdoor ook ongekend veel print-mogelijkheden aanbieden. We investeren ook om te verduurzamen. Het drukwerk dat wij voor onze klanten ontwikkelen moeten op een zo duurzaam mogelijke manier geproduceerd worden. Duurzaamheid is niet alleen voor onze zakenvrienden belangrijk, maar ook voor ons. Innoveren - in producten, machines, of duurzame toepassingen - zit in ons bloed.

Met onze nieuwste aanwinst, de Full Color inktjetprinter van Ricoh, printen we je Direct Mail Campagne milieu- en kostenefficiënt in drukwerkkwaliteit (tot wel 1 meter 37 cm). 

De kennis zit bij onze mensen die dagelijks kennisverruiming, training, zelfstudie of opleidingen volgen en niet te vergeten de jarenlange ervaring in het programmeren en maken van Direct Mail.

Feestelijk moment (vlnr) Jacqueline ten Klei, Sander Sondaal (Ricoh Europe), Gert-Jan ten Klei en Paul Leijen (Ricoh Nederland) voor de Ricoh Pro VC60000 inkjet productie printer

Chris Gerstung beoordeelt de afdrukkwaliteit (1.200 x 1.200 dpi, Ricoh Pro VC60000)

Hier wordt het gemaakt.. met als eindresultaat een unieke Direct Mail waardoor de ontvanger verrast wordt

We leggen graag uit hoe een Direct mail tot stand komt, kom jij ook kijken?

Joop ten Klei, Jacqueline ten Klei en Peter de Vries bij het ingebruik nemen van het huidige bedrijfspand

Wekelijks organiseren wij brainstormsessies voor een nieuw Direct Mail concept of Direct Mail campagnes. Bel ons en we gaan samen zitten voor het beste resultaat!

Jacqueline en Gert-Jan ten Klei bij de introductie van de White Paper Factory met de RICOH Full Color Inkjet printer op de achtergrond