Over ons


Gert-Jan ten Klei

Jacqueline ten Klei


Sinds 1 maart 2022 zijn wij, Jacqueline en Gert-Jan ten Klei, samen de trotse eigenaar van DMi Ten Klei – “Creative DM Factory”. DMi Ten Klei – “Creative DM Factory” is de nieuwe naam van het familiebedrijf dat in 2006 werd opgericht. Met onze mensen, kennis en gedrevenheid, gastvrijheid en passie voor het vak onderscheiden wij ons in de markt. Wij creëren samen, samen met jullie.

Historie
Joop ten Klei
groeide op in het grafisch afwerkingsbedrijf van zijn ouders, waar hij in 1957 begon. In 1983 startte hij samen met zijn broers onder de familienaam ‘Ten Klei Specials’ met het produceren van DM-campagnes. Dat was de beginfase van Direct Mail. Joop is met bijna zeventig jaar ervaring een Direct Mail pionier. Zijn passie voor het vak is diepgeworteld in het DNA van het familiebedrijf. Creatief omgaan met Direct Mail is zijn levenswerk geworden. Dat heeft hij op zijn kinderen – Gert-Jan, Jacqueline en Martijn – overgebracht.

Vader Joop en dochter Jacqueline startten 1 januari 2006 met DM Impressions. Sinds 1 maart 2022 zijn Jacqueline en Gert-Jan ten Klei samen de trotse eigenaar van DMi Ten Klei – “Creative DM Factory”, de nieuwe naam van het familiebedrijf dat in 2006 werd opgericht.

Filosofie
Onze filosofie is al ruim zestien jaar: ‘Direct Mail moet indruk maken, boodschappen moeten beter gelezen en begrepen worden en uiteindelijk tot (meer) conversie leiden.’ Daar zetten wij met passie en plezier onze creatieve kennis en technische mogelijkheden voor in. In dit proces hechten we veel waarde aan persoonlijk contact. Samen bereik je veel meer.

Team
Met onze mensen, de kennis en gedrevenheid, gastvrijheid en passie voor het vak onderscheiden wij ons in de markt. Wij zijn meer dan een recht-toe-recht-aan productiebedrijf. Wij voegen waarde toe met de technische kennis die binnen ons team aanwezig is en vertalen dat naar creatieve oplossingen. Bij Direct Mail gaat het om het prikkelen van zintuigen. Dat wekt emotie op. Emotie is de beste trigger om tot actie over te gaan en levert daardoor een betere conversie op. Daar zetten wij ons als team, samen met onze klanten, graag voor in.